marți, 25 octombrie 2011

Recrutare = Herding cats

Bună seara, dragi prieteni virtuali!

Citeam săptămâna trecută un principiu foarte interesant al lui Richard BRANSON care sună cam așa: "Nu fi conducător la oi, încearcă să ții pisica în turmă" (aici e o traducere la ceea ce exprima autorul prin herding cats). Nu s-a prea prins de mine, în acel moment, acest principiu ... până astăzi, când mi-am adus aminte că lucrez cu oamenii și că ... e greu!!!

Mi-am adus aminte de acest frumos principiu și am căutat un pic pe google să văd ce înseamnă "herding the cats". Un clip destul de elocvent pentru a înțelege ce este în mintea mea în gândindu-mă la peripețiile de astăzi (și nu numai de astăzi) îl diseminez în seara aceasta minunată cu voi. 


Și-am încălecat pe șa și îmi voi continua meseria așa :).

Al dumneavoastră, "încă flămând și încă prostuț"
Cătălin VACON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu