luni, 19 iulie 2010

Am terminat facultatea! Incotro ma indrept?



Anul acesta, Job Connect in colaborare cu unul dintre clientii nostri a organizat o conferinta dedicata absolventilor promotiei 2010 a Facultatii de Stiinte, Specializarea Calculatoare. Pentru acestia, am rezervat o parte din eveniment “ planului de cariera”. Am constatat astfel ca marea majoritate inca nu se gandisera la acest aspect , si mai ales la ideea de a-l asterne pe o hartie.
Acum, finalizandu-se si etapa sustinerii lucrarii de licenta primim tot mai multe solicitari din partea absolventilor pentru a-i indruma in gasirea unui loc de munca.
Ne-am revenit din stresul licentei? Am luat si vacanta bine meritata? Atunci putem sa ne adunam gandurile astfel incat sa decidem ce vom face in etapa viitoare. Pentru tine, IT-istule care ai finalizat facultatea si nu stii ce sa faci in viitor, am pregatit mai jos cateva raspunsuri:

1. “Ma angajez sau ma pregatesc pentru admiterea la master?” Admiterea la master se face in proportie de 90% pe baza de dosar. Practic ce era de invatat, pregatit ai facut déjà in timpul anilor de studiu. Stiu ca e o decizie grea insa e momentul in care trebuie sa investesti in dezvoltarea ta profesionala! Ai nevoie de acea experienta in munca!

2. “ Colegii mei lucreaza ca si freelanceri, eu de ce sa nu fac acelasi lucru?” Pentru ca dupa o anumita perioada, vei dori sa socializezi, vei dori sa fii parte integranta a unei echipe si ti se va solicita ca nivel de experienta- proiecte desfasurate si in prezenta altor persoane.

3. “ Mai bine lucrez de acasa!” Ma intalnesc cu seniori din bransa voastra care, dupa anumiti ani de experienta cu lucrul “ de acasa” isi dau seama ca au respectat dead-line-uri si au primit bani. Atat! Un job, si mai ales primul job te formeaza ca si profesionist, dar si ca persoana. Vei face parte dintr-o echipa, vei avea responsabilitati si vei intelege ca pe rezultatele tale se sprijina si performanta echipei. Te vei simti apreciat, laudat si incurajat in permanenta! Vei invata de la colegii tai!

Atat pentru noi cat si pentru clientul nostru, recrutarea absolventilor IT continua! Cautam oameni motivati, care vor sa invete si sa se formeze ca si profesionisti.
Inclusiv voi cei care ati fost la eveniment, mai aveti o sansa…office@jobconnect.ro.


Bookmark and Share


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu