luni, 15 februarie 2010

ALO....Sunt eu angajatorul!?



Inca mai sunt surprinsa de telefoanele pe care le primesc zilnic in vederea ocuparii unui job pe care il intermediem. Sunt persoane care se afla in cautarea unui loc de munca iar in momentul postarii anuntului de recrutare se uita la titulatura si... suna. Inca nu stiu care e compania catre care se adreseaza, domeniul de activitate si cerintele postului. Dar suna pentru ca isi doresc un loc de munca si pentru ca sunt fortati de imprejurari.
Cand am venit in Job Connect am realizat ca pentru mine succesul inseamna munca multa. Am primit suport din partea echipei si m-am pregatit. Chiar si pentru primul telefon catre un candidat si apoi catre un client. Am invatat ca pregatirea pentru discutia telefonica elimina din stres si emotii permitandu-ti sa transmiti interlocutorului incredere si entuziasm.
Iata care sunt o parte din recomandarile mele vis a vis de acest subiect:
- Citeste cu atentie anuntul! Parcurge-l in totalitate cu titulatura, angajator, experienta solicitata, criterii de selectie, perioada de postare a candidaturilor. Doar asa vei sti ce sa discuti cu angajatorul.
- Intra pe site-ul companiei. Exista o rubrica „ Despre noi” in care angajatorii isi prezinta organizatia, valorile si evolutia. Inchide linkul doar dupa ce ai un raspuns la urmatoarele intrebari: „ Care este domeniul de activitate al companiei?”, „ Care sunt rezultatele lor in ultima perioada?”, „ Ce ii diferentiaza fata de concurenta?”
- Foloseste-ti cunostintele, suna reteaua ta sociala pentru a afla cine poate fi la celalalt capat al firului: recruiter, inspector resurse umane, assistant manager, administrator!
- Reciteste criteriile de selectie unul cate unul! Gandeste-te la fiecare punct care sunt atuurile tale si incearca sa structurezi o scurta prezentare a acestora. Scrie-le! Vei fi pregatit si il vei convinge astfel pe interlocutor sa iti citeasca cv-ul!
- Verifica adresa de e-mail sau modalitatea de aplicare la acest job! Intreaba pana cand este valabil anuntul si daca vei primi un raspuns.
Zambeste in tot acest timp si vei transmite entuziasmul tau si persoanei de la capatul firului! Mult succes la primul contact telefonic! Astept cu mare drag feedbackurile voastre.
Eu sunt Gabriela DOSPINESCU si va raspund cu : „ Job Connect, Buna ziua!”



Bookmark and Share

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu