luni, 1 februarie 2010

Cautam oameni dar ...entuziasti!


In toate proiectele in care suntem implicati cautam activ oameni: sa ii cunoastem, sa ii prezentam angajatorilor si sa le transmitem informatii, idei, trairi. Inseamna ca atat pe noi cat si pe angajatori ii intereseaza oameni entuziasti, curiosi, dornici sa invete si sa se afirme.

In peste 90% din proiectele de recrutare pe care le-am finalizat atitudinea a facut diferenta. Poate au fost persoane cu un an, doi in plus ca si experienta dar a caror candidatura a fost declinata din cauza atitudinii de indiferenta, lipsei entuziasmului si de aici si a motivatiei. Am promovat alaturi de colegii mei pe parcursul primului workshop : Atitudinea potrivita in gasirea unui job si ne dorim sa atingem acest aspect la fiecare intrevedere a noastra cu un candidat. Am aflat astfel cum gandesc persoanele aflate in cautarea unui job: „ Sunt nefericit!” „ Sunt dezamagit!” , „Sunt disperat!” si apogeul: „Nu mai am nici o sansa!”.

Dragi prieteni care ati plecat la vanat de joburi, voi alegeti daca merita sa continuati cu aceasta atitudine. Ceilalti nu va pot face nici fericiti, nici increzatori in fortele proprii si nici mai puternici. Atat noi cat si acestia putem da si obtine informatii si entuziasm. Entuziasmul creeaza motivatie, motivatia duce la actiune, iar actiunea conduce la succes.

Cautam oameni si inchei prin a-l cita pe Emerson: „Entuziasmul este mama efortului, iar fără el nimic măreţ nu a fost realizat vreodată”. Asa ca..pana data viitoare ...aveti grija de entuziasmul vostru!




Bookmark and Share

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu