miercuri, 5 februarie 2014

Tu fa ce poti mai bine si lasa-L pe Dumnezeu sa faca restul!

Ma bucur de reintalnire, dragi prieteni!
Astazi vorbim despre ultima litera din acrostihul creat de Ben Carson - “Think Big”, litera G, pe care neurochirurgul a atribuit-o cuvantului God (Dumnezeu).
Motivul pentru care a facut asta este unul simplu: avem nevoie de Dumnezeu in fiecare secunda a vietii noastre, avem nevoie sa constientizam ca doar cu ajutorul Sau putem trece pentru clipele grele si peste incercari, iar El cu siguranta ne vine in ajutor si este alaturi de noi atunci cand avem nevoie.
Recunosc rusinata ca nu aloc timpul si atentia cuvenite rugaciunii in viata mea si imi doresc cu tarie sa schimb acest aspect. Constientizand ca Dumnezeu ne da fiecaruia dintre noi posibilitati pe care nu ni le putem crea noi insine si prin care nici nu ne putem explica valoarea pe care o avem, “atunci ajungem sa fim umili”!
Tennyson, un important scriitor din literatura britanica afirma: “Prin rugaciune sunt indeplinite mai multe lucruri decat cele la care viseaza aceasta lume” iar Dumnezeu este prezent alaturi de noi in fiecare moment al vietii noastre, El doar asteapta ca noi sa ii cerem ajutorul, pentru ca sa intervina.
Experientele traite de Ben Carson si povestite apoi in cartea pe care o citesc si din care impartasesc cu voi din informatii, m-au facut sa ma gandesc la cateva experiente pe care le-am trait eu insumi si pentru care nu am o explicatie logica.
Una dintre cele mai recente experiente de acest tip mi-a confirmat, inca o data, credinta ca Dumnezeu ma iubeste, este alaturi de mine si are un plan bun pentru mine. Iar acum, mi-am dat seama ca de fapt ceea ce in clipele de tristete eu numeam “esec”, nu era decat planul lui Dumnezeu de a-mi pregati ceva mai bun. Sau, cum se spune mai nou (sau mai vechi), fiecare esec reprezinta inca o treapta catre succes!
Dragii mei prieteni (imi place sa va numesc prieteni pentru ca, de aproape doi ani, ne intalnim saptamana de saptamana si, chiar daca nu primesc de fiecare data un feedback de la voi, stiu ca imi cititi gandurile si va formati propria opinie in urma celor citite), va incurajez cu caldura sa fiti umili, sa il tineti aproape pe Dumnezeu, sa Ii cereti ajutorul si sa Il lasati sa va ajute! Este cel mai de nadejde prieten, sprijin, mangaiere. Iar cand simtiti ca ati facut tot ce v-a stat in putinta pentru a rezolva o anumita problema, incredintati-I Lui, cu toata siguranta, rezolvarea acesteia.
Sigur, vom fi mai stangaci la inceput, insa cu timpul, vom deveni experti in asta! Este ca si cu mersul: la inceput mergem in patru labe, ne ridicam nesiguri, avem nevoie de sprijin, facem doi pasi, cadem, ne lovim, ne ridicam si pasim din nou, iar cand deja am invatat, nimic nu ne mai poate opri! Devine parte integrata a vietii noatre de zi cu zi, iar fara aceasta abilitate nu putem trai si ne este greu sa supravietuim!

La cat mai multe realizari sun calauzirea lui Dumnezeu!

Va imbratisez cu drag!

Ioana


Un comentariu:

  1. Mai mult decat interesant. Chiar daca oamenii il uita uneori pe Dumnezeu, El este mereu acolo, langa ei. In lumea aceasta moderna, cred ca e usor sa ratacim si sa avem mintile pline de intrebari pentru care raspunsurile genereaza alte intrebari si un singur raspuns poate fi complet, Dumnezeu. Multumim frumos Ioana. Cred ca acest exercitiu ne-a permis fiecaruia dintre noi un moment de introspectie si de simplitate. Cu respect, Marian Bejinariu

    RăspundețiȘtergere