Bine
v-am găsit!
Data trecută am discutat
despre perseverență și despre voința de a continua acțiunea de
vânzare până când Nu se transformă în Da. Astăzi vom analiza
un nou capitol din cartea Biblia vânzărilor și vom discuta despre
căsuța vocală și mesajul pe care îl putem sau nu lăsa
partenerilor noștri de afaceri.
Vi s-a întâmplat vreodată să
vă pregătiți pentru un apel, o conversație telefonică cu o
persoană nouă iar apoi, când sunați persoana respectivă să nu
răspundă? Ce faceți mai departe? Reveniți cu un apel? Lăsați un
mesaj? Așteptați să primiți un apel din partea persoanei
respective?
Căsuța vocală este un
instrument folosit pentru a stabili un contact. Nu este utilizat
pentru a stabili o vânzare. (Gitomer, 2006, p.244)
Vă sfătuiesc ca varianta în
care așteptați să vi se returneze telefonul, fără a face nimic
înainte să o tăiați de pe listă. Există puțini oameni care
returnează apelurile de la un număr pe care nu îl cunosc. Dacă
persoana respectivă are instalată căsuța vocală putem decide
dacă îi lăsăm un mesaj.
Jeffrey Gitomer este de părere
și sunt de acord cu el, că este important să știm să utilizăm
căsuța vocală în avantajul nostru. Bineînțeles, este de
preferat să nu avem nevoie de aceasta, să vorbim direct cu persoana
care ne interesează. Putem însă, să beneficiem și de avantajele
unui mesaj vocal.
Obiectivul tău este să
lași un mesaj care să provoace un răspuns. (Gitomer, 2006, p.244)
Este important să vedem, în
funcție de fiecare situație în parte dacă este benefic să lăsăm
un mesaj vocal sau nu.
Dacă am discutat cu persoană
respectivă și cu o altă ocazie, dacă avem informații interesante
pentru client care îl vor interesa imediat este bine să lăsăm un
mesaj vocal. De asemenea, este foarte important să avem pregătit un
text în cazul în care va trebui să lăsăm un mesaj vocal.
Când ne gândim la textul pe
care dorim să îl lăsăm ca mesaj vocal este important să ne
răspundem la întrebarea: Daca eu aș primi un astfel de mesaj, aș
răspunde înapoi? Dacă răspunsul nu este un DA din toată inima,
înseamnă că mesajul mai poate fi îmbunătățit. La partenerul
nostru de afaceri trebuie să ajungă mesajul care îl va provoca să
răspundă înapoi.
Autorul ne oferă câteva
indicii, care ne pot ajuta să realizăm un astfel de mesaj.
- Este important ca mesajul să fie scurt și să conțină cele mai importante informații. Putem încerca să lăsăm într-un mod oficial, doar numele nostru și numărul de telefon.
- Putem folosi umorul.
- Este bine să nu oferim foarte multe detalii. Să oferim atâtea detalii cât să îl facem curios pe client.
În final, decizia de a lăsa
sau nu un mesaj vocal ne aparține. Important este să folosim acea
metoda care ne va aduce mai aproape de finalizarea unei vânzări.
Pentru aceia dintre dumneavoastră care în momentul de față sunt în căutarea unei noi oportunități profesionale, mai jos puteți regăsi o scurtă descriere a celor mai recente posturi pe care noi le avem disponibile. Poate pentru dumneavoastră sau pentru unul din prietenii dumneavoastră, unul dintre anunțurile de mai jos reprezintă un prim pas spre o schimbare profesională.
În domeniul ingineriei:
Pentru o fabrică din Sibiu ce se va deschide în curând, suntem în căutarea unui Inginer industrial, o persoană care să coordoneze Departamentul de Inginerie.
Tot în cadrul acestei fabrici, pentru departamentul de Dezvoltare, suntem în căutarea unui Dezvoltator Hardware și a unui Inginer Proiectant.
Pentru o fabrică din Sibiu ce produce cabine folosite in constructia autovehiculelor si a utilajelor suntem în căutare de Ingineri proiectanți.
Pentru o companie din domeniul automotive din Baia Mare, suntem în căutarea unui Director Tehnic, care să se alature echipei.
În domeniul vânzărilor:
Pentru orașul Cluj, suntem în căutarea unui Reprezentant de vânzări, o persoană pasionată de acest domeniu care interacționează ușor cu cei din jur și are experiență în vânzarea de servicii.
Dacă sunteți din Sibiu și sunteți o persoană activă și reușiți să legați relații de lungă durată cu clienții dumneavoastră, am fi bucuroși să discutăm mai multe detalii despre un post de Reprezentant de Vânzări pentru Job Connect. Suntem în căutarea unei persoane care să facă serviciul nostru de recrutare mai cunoscut.
Sunteți vorbitor de limbă germană și sunteți obișnuit să o folosiți în contactul telefonic cu potențiali clienți? Căutăm o persoană care să facă Telesales în limba germană și să ne ajute să facem mai vizibil serviciul nostru de recrutare în rândul angajatorilor din Germania.
Alte posturi interesante în domeniul vânzărilor sunt disponibile în mai multe zone din țară (Zonele de Sud, Centru, Nord, Nord-Est). Suntem în căutare de Reprezentanți de vânzări în domeniul electric.
Alte domenii:
Pentru o companie de vânzare de produse online, cu sediul în Germania, suntem în căutare de Specialisti SAP si Dezvoltatori SAP.
Pentru o fabrică ce se va deschide în Sibiu și activează în domeniul automatizărilor suntem în căutarea unui Sef Logistică.
Să ne recitim cu bine și data viitoare!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu