vineri, 26 iunie 2009

Resurse (h)u-(h)u-(h)umane!

Salutare,
Pe scurt, acele de gamalie sau cu gamalie, corect spus, din aceasta saptamana:
stabiliesc o intalnire cu o doamna directoare pentru marti dimneata la ora 9, la sediul firmei pe care o conduce(mai ca as vrea sa pun aici un link, dar nu e numai din stomac reactia, ci si din degete). Luni imi confirma intalnirea.
Marti dimineata, dupa ce m-am pierdut iar prin cartulia de vanzari cu care imi deschid ochii, am constientizat ca risc sa intarzii la intalnire[(chiar daca fac si eu unoeri greseli gramaticale, va rog frumos sa ii trageti de maneca pe cei care va scriu sms-uri gen "intarziu cateva minute"..., rugati-i sa intrazie o viata intreaga:)]! Am trecut asa la doua semafoare intre galben si rosu si m-am facut cred rosu si galben cand l-am vazut pe nenea politist venind grabit spre axul drumului..., sa il opreasca pe cel din spatele meu. Pana aici toate bune!
Ajungem la firma! Aici discutam cu un coleg, care imi spune ca sigur va ajunge, ca este punctuala. Eu spun ca asta e un detaliu si ca o astept 15 minute!
Dupa 10 minute ajunge si domnul Director national de vanzari - valiza trece ca prin gara, nu saluta... chestii de padure. Fenomen remarcabil, de altfel, in contextul in care, intre timp mai venise la serviciu si un sales simplu, dar care a fost si politicos si atitudinal am simtit felul unui om stanjenit ca nu poate descalci situatia. Bine, nu e vorba ca era cine stie ce situatie, dar mi-e un pic scarba de starea asta de lehamite si de "mi-se-rupism"!Un pic mai mult, recunosc!
Cum spun, peste 10 minute, adica pe la 9 si 20, apare din nou domul director de vanzari sa ma anunte ca se ocupa el de mine. Foarte bine!
Oare s-a mai auzit de eticheta? De a cere scuze in numele cuiva, chiar daca acea persoana nu a catadicsit s ale transmita? Ei, asi!
Purtam o discutie, in care eu pur si simplu studiez un fel de exemplar pe care l-am putea defini conform celor de la Catavencu si Guerilla-, un meltean, un nenea frizura de arici si plictiseala de marlan, dar care stie cateva cuvinte si are impresia ca rostirea lor il fac si inteligent.
Mai stupid, dupa ce ca nu i-am spus mai nimc, el imi spune ca a inteles tot si ca va transmite informatiile mai departe! Extraordinar! In sensul rau! Cred ca in putine cazuri mi-am dorit sa nu fi fost la o astfel de intalnire, sentimentul e mai grav decat cev pe care l-am incercat cand un politist beat(in timpul liber, desigur) incarca un puscoci si se pregatea sa ne gaureasca pe mine si pe un coleg...cred ca asta e ceva ce am visat, in cazul in care se gaseste cineva sa sape.
Bun!!! Am plecat, hotarat sa uit acest episod, dar apoi m-am gandit ca e bine sa vad pana unde poate fi aceasta dimensiune, numita atitudine de "bisnit-man/women"?! Echipa e completa, sa nu fie discriminare;)! Am sunat-o mai tarziu pe doamna in cauza si ei i se parea totul corect. Nu a avut nici macar un fel de reactie, de genul..., "vai, stiti, am fost in nu stiu ce intanire..."!
Mesajul meu este simplu, treziti-va oameni buni! Oferiti servicii, sunteti intr-o piata in care mai devreme sau mai tarziu va veti sufla in propria ceafa! Deznadejdea si delasarea sunt lucruri care ajung sa fie caracteristici personale doar cu voia noastra!
Peste sfarsitul de saptamana, va doresc un inceput de bun simt, business sau personal, e unul si acelasi de multe ori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu