duminică, 26 iunie 2011

Think BIG și în cel mai pesimist caz vei obține mai puțin


Cred ca am mai spus asta de cateva ori, dar o sa repet: in Job Connect citim carti :). Discutiile pe care le am eu si cred ca orice coechipier cu sufletul Job Connect nu sunt dintre cele mai confortabile. De ziua mea (in 2010, an interesant pentru mine), Marian mi-a facut cadou o carte pe care eu nu mi-o doream. Presupun ca si voi mai patiti "din astea". Cartea era semnata de Donald TRUMP si dintre ideile si principiile sale multe am retinut "THINK BIG!" si daca nu am retinut nu inseamna ca am si inteles sau "priceput" (verb pe care il aud foarte des in ultimul timp).
Cred ca este greu de inteles. Daca ai un plan cu anumite obiective, de ce sa dublezi (sa zicem) standardul de performanta? Adica lucrurile merg bine, inspre grozav, de ce sa nu te bucuri de aceasta fericire si sa-ti pui in carca mai mult? Cred ca am gasit un raspuns. Cand business-ul tau merge bine, cel al competitorilor mai mult ca sigur merge mai bine. Cand tu esti in zona de confort, altii se indreapta spre lux. Cand tie iti merge greu, celor care ies din zona de confort le va merge binisor.

Simplu fapt ca iti este bine, spune ca modelul da rezultate si trebuie multiplicat pentru a te ajuta sa-ti dublezi, triplezi standardul. Daca nu actionezi imediat, atunci maine poate nu te vei bucura de aceleasi conjuncturi care sa-ti permita sa obtii mai mult.

La dracu cu mediocritatea ... just think BIG and do it NOW!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu