vineri, 19 octombrie 2012

Perseverenta si vointa fac echipa buna!


Bine v-am regasit dragii mei!

Astept cu nerabdare fiecare sfarsit de saptamana, cand am ocazia sa impartasesc cu voi ultimele mele achizitii in materie de self-development. In primul rand vreau sa va multumesc ca imi urmariti postarile si imi doresc sa invatam impreuna cum sa ne dezvoltam din punct de vedere personal si profesional.

Eu sunt la inceput de cariera si ma bucur mult ca am “prins” gustul pentru citirea acestor carti, insa niciodata nu este tarziu pentru a face acest lucru. Citeam in Napoleon Hill cateva povesti care m-au inspirat cu adevarat si mi-am propus sa le tin minte si sa mi le amintesc in momentele in care simt ca am ajuns la un capat de drum intr-o anumita problema. Povestea acestor oameni incepea undeva in jurul varstei de 60 de ani, cand au pierdut tot ce au agonisit pana la acel moment si au ramas pe drumuri. Bineinteles, acesta nu este un capat de drum, ci un nou inceput. Exista varii posibilitati si depinde de fiecare pe care o alege: pe cea usoara – adica sa stai si sa iti plangi de mila, sau pe cea mai grea – care presupune sa te ridici (sa ai vointa), sa continui (sa fii perseverent) si sa nu dai atentie respingerilor sau influentelor descurajante, iar satisfactia cu siguranta va fi mai mare. Asadar, fii atent la drumurile grele – pe acolo isi croiesc calea cei puternici!

Cei mai multi oameni sunt gata sa renunte la scopurile si la obiectivele lor la primul semn de opozitie sau de ghinion. Putini sunt cei care merg inainte, in ciuda tuturor obstacolelor pana cand ajung sa obtina ceea ce-si doresc. Iar cel mai trist este ca mereu “viata”, “soarta”, “ghinionul”, “sansa”, “pisica neagra” sau “cele doua ceasuri rele” sunt de vina pentru insuccesul lor.

Bunica mea, desi nu era o femeie cu multa scoala si nici nu citea carti de self development, era inteleapta si obisnuia sa imi spuna: “Norocul si-l face fiecare cu mana lui!”.

Si pentru ca perseverenta este o stare de spirit, ea poate fi cultivata. Cultivand-o si hranind-o zi de zi, aceasta va deveni rezultatul direct al obisnuintei. ATENTIE! ZI DE ZI! Aceasta poate fi comparata cu tinerea unei diete: degeaba mancam un mic dejun sanatos daca celelalte mese sunt bogate in carbohidrati – dieta noastra nu va avea absolut niciun rezultat! La fel este si cu VOINTA si PERSEVERENTA. Daca le utilizam zilnic, le hranim si le cultivam, in scurt timp vom fi educati sa fim mereu perseverenti si sa ii ajutam si pe cei din jurul nostru sa devina la fel.

Mai jos va ofer 4 pasi simpli care va pot ajuta sa deveniti din ce in ce mai perseverenti daca ii urmati cu perseverenta :)

  1. un obiectiv bine definit, sustinut de dorinta arzatoare de a-l atinge;
  2. un plan bine definit, sustinut de actiune continua;
  3. o minte inchisa ermetic impotriva tuturor influentelor negative si descurajante, inclusiv a parerilor negative ale rudelor, prietenilor si cunostintelor;
  4. o prietenie cu una sau mai multe persoane care sa va incurajeze sa va urmati planul.

Ma bucur daca am reusit sa va fiu de folos si chiar vreau sa va rog sa imi oferiti un feed-back referitor la cele scrise. Ma ajuta de asemenea sugestii, opinii sau intrebari la care sunt fericita sa va raspund!

Va doresc toate cele bune si sper ca saptamana viitoare sa ne intalnim cu totii plini de vointa si perseverenta!

Cu bine!

Ioana Hodos
Junior Recruiter


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu