Marturisesc ca a fost nevoie sa
citesc de cateva ori capitolul acestei carti, pentru a intelege la ce
se refera, de fapt, Jeffrey Gitomer cand spune „Inchei
mai multe vanzari cu ajutorul relatiilor de prietenie decat stapanind
arta vanzarilor” (Jeffrey
Gitomer)
Oamenilor
nu le prea place sa li se vanda, insa le place la nebunie sa cumpere.
Si ce placere mai mare, decat sa cumperi de la un prieten? Un prieten
in care ai incredere, care iti acorda atentie si care transmite
siguranta.
Lucreaza
la relatiile cu clientii tai, hraneste legatura dintre voi si
cladeste prietenii. Chiar daca rezultatele nu vor apare pe loc,
efectele acestor actiuni se vor observa cu siguranta in timp.
Imagineaza-ti aceste relatii ca pe un pom, pe care il sadesti intr-o
primavara, dupa care, la inceput, este nevoie sa ii acorzi o
importanta mai mare, pana se prinde si face radacini in pamant. Apoi,
toamna, culegi roadele muncii tale de peste an. La inceput, poate nu
sunt multe fructe, insa, dupa trecerea anilor, pomul va rodi din ce
in ce mai mult, cu conditia ca in fiecare an sa ii acorzi atentia
necesara, sa il cureti de crengile uscate si de insecte.
Nu
degeaba, Jeffrey Gitomer, spune ca:
„Daca
vinzi, castigi un comision.
Daca-ti
faci un prieten, castigi o avere!”
Pe
curand!
Ioana
Hodos
Sursa foto: Aici
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu