miercuri, 4 martie 2015

Ce facem după ce finalizăm o vânzare

Bine v-am găsit!

Ne apropiem de finalul acestui capitol și putem spune că suntem mai încrezători în abilitățile noastre de a finaliza o vânzare.
Să ne reamintim care sunt principalele idei pe care este important să le urmăm atunci când dorim să vindem un produs sau un serviciu către persoana din fața noastră. Este important să asigurăm posibilul client că suntem acolo pentru a ajuta, că dorim să stabilim o relație pe termen lung și că suntem relaxați, că dorim să ne simțim bine pe parcursul întâlnirii.

Dacă spui de la început care este obiectivul si filosofia ta, îl faci pe potențialul client să sa simtă confortabil. Acest lucru face ca întâlnirea să debuteze extraordinar. Stabilește credibilitate și respect, lăsând calea liberă unui schimb eficient de informații și construind un raport interpersonal. (Jeffrey Gitomer, 2006, p.221)

Cum procedăm după ce vânzarea s-a încheiat? O variantă este aceea când trecem la următoarea oportunitate și uităm cu totul de clientul nostru anterior. Este întradevăr o variantă însă una cu totul nepotrivită pentru un reprezentant de vânzări de succes.

Trebuie să înțelegi cum este folosit produsul tău pentru a putea înțelege cum să-l vinzi cât mai eficient.(Jeffrey Gitomer, 2006, p.223)

Cum putem înțelege cel mai bine și mai eficient cum funcționează produsul nostru? Făcându-i o vizită clientului nostru, punând întrebări despre cum funcționează produsul, care sunt lucrurile care îi plac cel mai mult la acel produs, ce îmbunătățiri ar putea avea produsul respectiv. Prin această vizită putem câștiga încrederea și loialitatea clientului nostru și ne putem concepe un adevărat material de prezentare pe care îl vom putea arăta și altor viitori clienți.


Începând de data viitoare vom discuta, timp de mai multe săptămâni, despre perseverență, o calitate ce nu trebuie să îi lipsească unui reprezentant de vânzări de succes. Vom descoperi împreună, noi capitole din cartea lui Jeffrey Gitomer care ne vom ajuta să ne îmbunătățim viața profesională și nu numai. 

Pentru aceia dintre dumneavoastră care în momentul de față sunt în căutarea unei noi oportunități profesionale, mai jos puteți regăsi o scurtă descriere a celor mai recente posturi pe care noi le avem disponibile. Poate pentru dumneavoastră sau pentru unul din prietenii dumneavoastră, unul dintre anunțurile de mai jos reprezintă un prim pas spre o schimbare profesională.


În domeniul ingineriei:

Tot în cadrul acestei fabrici, pentru departamentul de Dezvoltare, suntem în căutarea unui Dezvoltator Hardware și a unui Inginer Proiectant

Pentru o companie din domeniul automotive din Baia Mare, suntem în căutarea unui Director Tehnic, care să se alature echipei.



În domeniul vânzărilor:


Pentru orașul Cluj, suntem în căutarea unui Reprezentant de vânzări, o persoană pasionată de acest domeniu care interacționează ușor cu cei din jur și are experiență în vânzarea de servicii.

Dacă sunteți din Sibiu și sunteți o persoană activă și reușiți să legați relații de lungă durată cu clienții dumneavoastră, am fi bucuroși să discutăm mai multe detalii despre un post de Reprezentant de Vânzări pentru Job Connect. Suntem în căutarea unei persoane care să facă serviciul nostru de recrutare mai cunoscut.

Sunteți vorbitor de limbă germană și sunteți obișnuit să o folosiți în contactul telefonic cu potențiali clienți? Căutăm o persoană care să facă Telesales în limba germană și să ne ajute să facem mai vizibil serviciul nostru de recrutare în rândul angajatorilor din Germania.

Alte posturi interesante în domeniul vânzărilor sunt disponibile în mai multe zone din țară (Zonele de Sud, Centru, Nord, Nord-Est). Suntem în căutare de Reprezentanți de vânzări în domeniul electric

Alte domenii:
Pentru o companie de vânzare de produse online, cu sediul în Germania, suntem în căutare de Specialisti SAP si Dezvoltatori SAP.


Până data viitoare vă doresc zile insoritte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu