joi, 31 decembrie 2009

Gandurile bune ale ultimului an 2009 pe care l-am trait

Salut, din inca acest an, 2009, pe care il privim ca pe un prieten ce tocmai a urcat intr-un tren care merge doar intr-un singur sens.
Va rog frumos, ramaneti departe de tren! Mai bine cautam alte motive de bucurie decat zgomotul rotilor de tren!
Pentru noi, echipa Job Connect, 2009 a fost un an in care am mai invat inca vreo cateva lectii si in care am mai adaugat parteneri noi.
De asemenea am reusit sa ajutam cateva companii aflate in cautarea unor noi colegi, in egala masura sustinand dorinta unor candidati de a face parte dintr-o echipa potrivita.
Pot pune in aceeasi fraza un "Multumesc frumos!" atat pentru colegii mei, cat si pentru partenerii care au avut incredere in noi. In egala masura, le multumesc si celor care ne-au permis sa gresim si aici vina este a mea. In 2010 suntem mai buni!
Anul de care ne despartim a fost unul interesant si mai mult decat provocator. Un an frumos!
Asa cum spuneam impreuna cu ai mei colegi, am invatat ca se poate chiar si atunci cand sunt in fata doar fire de nisip sau cand sunt prea multe piscuri de urcat!
Tuturor celor cu care ne-am intersectat le multumesc in numele echipei Job Connect!
Daca a fost o intrevedere sau colaborare cu gust placut, este marca Job Connect si mare parte se datoreaza dumneavoastra! In cazul in care a fost diferit, cred ca in 2010 vom invata sa comunicam mai bine!
Sa fim mai buni in anul care vine si sa punem umarul pentru cei pe care ii cunoastem si pentru cei pe care ne-ar placea sa ii cunoastem!
Avem o singura viata, cel putin atat stim in acest moment si fiecare secunda care trece este dusa din calea noastra pentru eternitate. Va doresc, ne doresc sa fim responsabili de vietile noastre si de scopul pentru care suntem aici pe pamant, mult mai mult decat am fost in anii de pana acum!
Va doresc, celor care treceti candva pe aici, chiar si peste ani, sa vi se indeplineasca gandurile bune si cele de bine, care va fac bine, doar acelea, oameni dragi!
Din 2009, va multumesc si ne astept mai buni in 2010!
Cu respect,
Marian Mihai Bejinariu, Job Connect, 31 decembrie 2009, ora 23.00

Bookmark and Share

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu