marți, 15 aprilie 2014

Cum a inceput totul - urare la inceput de drum!

 “Biblia vanzarilor a lui Jeffrey Gitomer este, de departe, cel mai eficient instrument de vanzari pe care l-am vazut in cei 23 de ani de cand lucrez in domeniu. Nu mai vindeti, va rog, aceasta carte, ca sa nu se prinda si concurenta de valoarea ei.”
(Greg Gillis)

Ma bucur sa te regasesc, drag prieten – cititor!
Incepand de astazi, vom face impreuna o incursiune in cartea scrisa de Jeffrey Gitomer si denumita “Biblia Vanzarilor”. Vom afla secretele acestui domeniu, ascunzisurile, ne vom pregati, vom invata noi reguli, iar la final vom deveni experti in vanzari.
Cartea se adreseaza oamenilor care sunt in permanenta in cautare de idei noi, care au nevoie de o sursa de motivare, care doresc raspunsuri imediate si celor care doresc sa faca mai multe vanzari.
Esti pregatit sa faci performanta? Ma bucur sa te am alaturi de mine! Ma bucur sa imi impartasesti din ideile tale, experientele si sentimentele traite in urma celor citite aici, pe blog.
Chiar m-as bucura sa citim in paralel aceasta carte si sa discutam in fiecare zi de marti.
Ce spui? Nu-i asa ca suna interesant?!

Gitomer ne spune ca vanzarile inseamna DISCIPLINA!
Hai sa incepem cu cateva intrebari, pentru a verifica daca suntem, intr-adevar, pregatiti pentru a incepe studiul acestei carti:

  • Cat de bine cred ca vand?
  • Cum imi exersez abilitatile in fiecare zi?
  • Cat timp petrec invatand noi metode de vanzare?
  • Cate tehnici noi pun in practica in fiecare zi?
  • Cat sunt de dedicat si angajat in obtinerea succesului?

Oferindu-ti raspunsuri la aceste intrebari, vei realiza daca vei face fata acestei pregatiri si daca rezultatele se vor vedea si la tine negresit.

Vanzarile sunt amuzante, vanzarile sunt profitabile, dar numai daca esti dispus sa iei in serios angajamentul tau de a fi cat mai bun in acest domeniu” (Jeffrey Gitomer)

Asadar, tu esti dispus sa iti asumi acest angajament?

Ma bucur!

Iata un adevar absolut pe care l-a descoperit Gitomer, in cei 30 de ani de vanzari si studiu ai sai: “Cei mai buni agenti de vanzari sunt aceia care au cea mai potrivita atitudine, cele mai bune cunostinte despre produs si care ofera cele mai bune servicii.”

Exista cateva strategii de vanzari pe care trebuie sa le avem permanent in vedere, sa le invatam pe dinafara si sa ne ghideze in actiunile si interactiunile pe care le avem.
Aceste strategii se refera la pastrarea clientilor vechi cu orice pret, a investi timp si resurse in consolidarea relatiei cu acestia si de asemenea, la revizuirea calitatii serviciilor si a produselor pe care le vindem.
Fa-te remarcat si cunoaste mai multi oameni – potentiali clienti; construieste-ti reputatia si investeste timp in gasirea de solutii noi (uita de vaicareli si victimizari)
Invata despre atitudine si creativitate! Cate carti legate de acest subiect ai citit in ultima vreme?
Esti o persoana matinala? Pai incepe sa fii! Lucreaza in timp ce altii dorm si astfel vei castiga timp! Obiceiurile si timpul petrecut in afara orelor de serviciu te vor conduce, de asemenea, catre indeplinirea obiectivelor tale (sau te vor indeparta de ele, depinde de ceea ce alegi).
O idee originala si interesanta pe care ne-o impartaseste Jeffrey Gitomer este cea a stabilirii unor obiective pe care sa le avem permanent in fata ochilor, ca de exemplu, scrierea lor pe post-it-uri si lipirea pe oglinda in care ne privim dimineata, pentru a ne incepe ziua cu acestea in minte.

Drag tovaras de drum, iti doresc succes si drum bun!
Sa ne vedem cu bine la finalul acestei lecturi, mai bogati din toate punctele de vedere!

Enjoy the ride!


Ioana Hodos


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu