“Biblia vanzarilor a lui
Jeffrey Gitomer este, de departe, cel mai eficient instrument de
vanzari pe care l-am vazut in cei 23 de ani de cand lucrez in
domeniu. Nu mai vindeti, va rog, aceasta carte, ca sa nu se prinda si
concurenta de valoarea ei.”
(Greg
Gillis)
Ma
bucur sa te regasesc, drag prieten – cititor!
Incepand
de astazi, vom face impreuna o incursiune in cartea scrisa de Jeffrey
Gitomer si denumita “Biblia Vanzarilor”. Vom
afla secretele acestui domeniu, ascunzisurile, ne vom pregati, vom
invata noi reguli, iar la final vom deveni experti in vanzari.
Cartea
se adreseaza oamenilor care sunt in permanenta in cautare de idei
noi, care au nevoie de o sursa de motivare, care doresc raspunsuri
imediate si celor care doresc sa faca mai multe vanzari.
Esti
pregatit sa faci performanta? Ma bucur sa te am alaturi de mine! Ma
bucur sa imi impartasesti din ideile tale, experientele si
sentimentele traite in urma celor citite aici, pe blog.
Chiar
m-as bucura sa citim in paralel aceasta carte si sa discutam in
fiecare zi de marti.
Ce
spui? Nu-i asa ca suna interesant?!
Gitomer
ne spune ca vanzarile inseamna DISCIPLINA!
Hai
sa incepem cu cateva intrebari, pentru a verifica daca suntem,
intr-adevar, pregatiti pentru a incepe studiul acestei carti:
- Cat de bine cred ca vand?
- Cum imi exersez abilitatile in fiecare zi?
- Cat timp petrec invatand noi metode de vanzare?
- Cate tehnici noi pun in practica in fiecare zi?
- Cat sunt de dedicat si angajat in obtinerea succesului?
Oferindu-ti
raspunsuri la aceste intrebari, vei realiza daca vei face fata
acestei pregatiri si daca rezultatele se vor vedea si la tine
negresit.
“Vanzarile sunt amuzante,
vanzarile sunt profitabile, dar numai daca esti dispus sa iei in
serios angajamentul tau de a fi cat mai bun in acest domeniu”
(Jeffrey Gitomer)
Asadar,
tu esti dispus sa iti asumi acest angajament?
Ma
bucur!
Iata
un adevar absolut pe care l-a descoperit Gitomer, in cei 30 de ani de
vanzari si studiu ai sai: “Cei mai buni agenti de vanzari
sunt aceia care au cea mai potrivita atitudine, cele mai bune
cunostinte despre produs si care ofera cele mai bune servicii.”
Exista cateva strategii de
vanzari pe care trebuie sa le avem permanent in vedere, sa le invatam
pe dinafara si sa ne ghideze in actiunile si interactiunile pe care
le avem.
Aceste strategii se refera la
pastrarea clientilor vechi cu orice pret, a investi timp si resurse
in consolidarea relatiei cu acestia si de asemenea, la revizuirea
calitatii serviciilor si a produselor pe care le vindem.
Fa-te remarcat si cunoaste mai
multi oameni – potentiali clienti; construieste-ti reputatia si
investeste timp in gasirea de solutii noi (uita de vaicareli si
victimizari)
Invata despre atitudine si
creativitate! Cate carti legate de acest subiect ai citit in ultima
vreme?
Esti o persoana matinala? Pai
incepe sa fii! Lucreaza in timp ce altii dorm si astfel vei castiga
timp! Obiceiurile si timpul petrecut in afara orelor de serviciu te
vor conduce, de asemenea, catre indeplinirea obiectivelor tale (sau
te vor indeparta de ele, depinde de ceea ce alegi).
O idee originala si interesanta
pe care ne-o impartaseste Jeffrey Gitomer este cea a stabilirii unor
obiective pe care sa le avem permanent in fata ochilor, ca de
exemplu, scrierea lor pe post-it-uri si lipirea pe oglinda in care ne
privim dimineata, pentru a ne incepe ziua cu acestea in minte.
Drag tovaras de drum, iti
doresc succes si drum bun!
Sa ne vedem cu bine la finalul
acestei lecturi, mai bogati din toate punctele de vedere!
Enjoy the ride!
Ioana Hodos
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu