vineri, 11 aprilie 2014

Vanzatorul din tine? Sa-l descoperim!


Bun găsit, stimate şi fidel cititor!

Astăzi este o nouă zi şi o nouă zi înseamnă o nouă şansă!
O nouă şansă de a continua devenirea noastră spre ceea ce ne îndreptăm a fi.
O nouă şansă pentru a mai deschide o carte şi a mai învăţa ceva din experienţele altora.
De astăzi, în fiecare zi de vineri, timp de câteva luni, vom deschide, împreună, cartea „Tehnici de a vinde”, aparţinând lui Dale Carnegie & Associates, Inc.

„Tehnici de a vinde” sună puţin exclusivist, aşa gândeşti şi tu?
La a doua cugetare, cred că nu este doar pentru cei care au un job în care trebuie să vândă. La un moment dat, fiecare dintre noi ne întâlnim cu o situaţie în care am avea nevoie de „uneltele” celui mai bun vânzător din lume. De exemplu, acum câteva săptămâni am fost în situaţia de a afirma „Poate că altul ar fi fost rezultatul dacă aş fi citit cartea pe care tocmai am primit-o cadou.”
De multe ori cred că pierdem, când am fi putut câştiga. Şi dacă pierdem, pierdem.
Dar cred că această carte, dincolo de a ne învăţa despre tehnici de a vinde, ne învaţă cum să câştigăm, să fim câştigaţi.

Din orice domeniu provenim, sigur găsim în această carte ceva care să ne fie de folos.
Provocarea pentru fiecare dintre noi este să ne gândim: Ce anume dintr-un vânzător, din atitudine, tehnici, scopuri, metode, mijloace se regăseşte în munca mea zilnică?

Poate un mic vânzător sălăşluieşte în fiecare dintre noi. Poate ar fi bine să îl hrănim şi să îl dezvoltăm. Poate că aceasta este o ocazie potrivită – în fiecare săptămână, să mâncăm puţin dintr-un vânzător.

Sursa foto: Aici 



Folosesc cuvântul acesta „vânzător” şi nu ştiu ce trezeşte în tine. Suntem obişnuiţi şi ştim că vânzătorul este doamna/domnişoara de la magazinul de la colţul blocului. Odată cu „evoluţia meseriilor”, cu apariţia atâtor şi atâtor magazine, producători, furnizori şi alţii de acest gen, vânzarea, pentru a fi eficientă în continuare, a trebuit reinventată şi ea, astfel că au apărut „reprezentanţi de vânzări”, „ingineri de vânzări”, „agenţi de vânzări”. Aceştia sunt oameni care reprezintă nişte companii care oferă produse, servicii sau idei şi care sunt proactive, nu aşteaptă să vină clienţii să cumpere, ci merg la clienţi şi, fiecare, prin metodele pe care le consideră de cuviinţă, vând, sau cel puţin, încearcă să vândă.

Eu când mă gândesc la un „vânzător” mă gândesc la o persoană care are anumite calităţi, atribute care îl deosebesc de ceilalţi oameni, în stilul de comunicare, atitudine, viziune, comportament etc.

Te invit în următoarele săptămâni să descoperim pas cu pas ce înseamnă un om care face vânzări şi, mai mult, să descoperim ce din profilul ideal al unei astfel de persoane regăsim în noi.

Las şi o provocare până săptămâna viitoare: care este domeniul în care activezi şi cum crezi că te poate ajuta o lecţie despre vânzări în activitatea ta, pentru a deveni mai bun/ă, mai performant/ă?
Secţiunea de comentarii îţi stă la dispoziţie pentru a împărtăşi cu noi răspunsul.

Numai bine!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu