Bine
v-am găsit!
Azi
vom discuta tot despre încredere, despre când și unde putem
câștiga încrederea partenerilor noștri de afaceri, a
potentialilor clienți, a persoanelor cu care interacționăm.
Consider că încrederea unei persoane cu care interacționăm se
câștigă în primul rând prin comportamentul nostru, prin acele
caracteristici despre care discutam data trecută. În capitolul de
azi, Jeffrey Gitomer ne sugerează câteva sfaturi care ne ajută să
utilizăm anumite situații în favoarea noastră și a partenerilor
noștri, care ne ajută să stabilim mai repede o relație de
încredere și de lungă durată.
Unul
dintre momentele în care putem câștiga încrederea persoanelor cu
care interacționăm este în cadrul unui eveniment social. Un bun
început de discuție cu o persoană poate să fie acela în care
menționăm numele unei companii importante ce are încredere în
serviciile noastre. Oamenii se pot identifica ușor cu acea companie
și astfel atigem primul pas în construirea încrederii dintre noi
și potențialul client.
O
discuție telefonică este o altă situație care ne poate ajuta să
stabilim o relație de încredere cu partenerii noștri de afaceri.
Totuși, sfatul autorului cărții “Biblia
vânzărilor”, este acela de a folosi
discuția telefonică doar ca pe un pas spre câștigarea încrederii
și anume stabilirea unei întâlniri. Putem începe convorbirea cu
fraze precum: Mă gândeam la afacerea
dumneavoastră, Numele dumneavoastră a fost menționat ieri într-o
discuție.
Este important să arătăm
potențialului client cum anume putem să îi fim de folos, cum putem
să contribuim la bunul mers al afacerii lui și foarte important,
cum am ajutat alte companii care au avut încredere în serviciile
noastre. Autorul ne sfătuiește să evităm să demonstrăm cum
putem să îl facem pe potențialul client să economisească bani.
Sunt de aceeași părere, este mult mai important să îi arătăm
clientului cum îl poate ajuta serviciul sau produsul nostru și mai
puțin important cât va economisi dacă îl va cumpăra. Este cert
că odată ce va investi într-un produs sau serviciu nu va economisi
bani, va investi o sumă, oricât de mică sau mare este aceasta.
Încrederea
cumpărătorului trebuie câștigată și reconfirmată în toate
fazele procesului de vânzare. (Gitomer, Jeffrey, Biblia vânzărilor,
p.160)
Dacă
am obținut o întâlnire, este bine să ținem cont de câteva
elemente ce ne ajută să consolidăm încrederea potențialului
client. Este important să avem la noi articole, broșuri, tabele
comparative care să demonstreze cum anume am putut să ajutăm
clienții noștri. De asemenea, este important să notăm informații
pe care le aflăm din discuția cu potențialul client, pentru a-i
arăta importanța și respectul pe care îl acordăm întâlnirii
cu acesta. Nu în ultimul rând, atitudinea noastră este foarte
importantă. O
atitudine ce inspiră încredere va genera mai departe încredere.
Un
semn care ne indică faptul că nu am câștigat încrederea
potențialului client este situația în care acesta invocă pretexte
pentru a nu stabili o întâlnire sau pentru a încheia o afacere.
Este important să ne dăm seama dacă este vorba de un refuz
categoric, situație în care nu am identificat cu adevărat nevoia
clientului, sau doar un pretext de a nu ne alege pe noi.
Stabilirea
unei relații de încredere este benefică și în cadrul unui
interviu pentru obținerea unui job și este o relație ce trebuie
construită cu ajutorul ambelor părți implicate. Sfaturile oferite
de Jeffrey Gitomer ne pot fi de folos și în întâlnirile noastre
cu potențiali angajatori.
Dacă
în această perioadă sunteți în căutarea unei oportunități
profesionale, vă invit să accesați site-ul nostru
http://www.jobconnect.ro/
pentru a descoperi posturile disponibile în acest moment.
Mai
jos puteți regăsi o listă a celor mai recente posturi:
În
domeniul ingineriei:
- Pentru o fabrică din Sibiu ce se va deschide în curând, suntem în căutarea unui Inginer industrial, o persoană care să coordoneze Departamentul de Inginerie.
- In cadrul fabricii ce se va deschide în Sibiu suntem în căutarea unui Director de producție, ce va conduce activitatea fabricii.
În
domeniul vânzărilor:
- Pentru orașul Cluj, suntem în căutarea unui Reprezentant de vânzări, o persoană pasionată de acest domeniu care interacționează ușor cu cei din jur și are experiență în vânzarea de servicii.
- Pentru zona de Nord Est a țării suntem în căutarea unei persoane absolvente de inginerie, care s-a îndreptat spre domeniul vânzărilor și al consultanței tehnice și care să ocupe postul de Reprezentant vânzări.
- Dacă sunteți din Sibiu și sunteți o persoană activă și reușiți să legați relații de lungă durată cu clienții dumneavoastră, am fi bucuroși să discutăm mai multe detalii despre un post de Reprezentant de Vânzări pentru Job Connect. Suntem în căutarea unei persoane care să facă serviciul nostru de recrutare mai cunoscut.
- Sunteți vorbitor de limbă germană și sunteți obișnuit să o folosiți în contactul telefonic cu potențiali clienți? Căutăm o persoană care să facă Telesales în limba germană și să ne ajute să facem mai vizibil serviciul nostru de recrutare în rândul angajatorilor din Germania.
Oricare
ar fi activitatea în care sunteți implicați, vă doresc succes!
Până
data viitoare, vă doresc numai bine!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu