Bine
v-am găsit!
Este bine știut că procesul
de vânzare continuă mult și după ce vânzarea inițială s-a
încheiat. Am reușit să convingem persoana din fața noastră de
avantajele achiziționării produsului sau serviciilor noastre. Din
acest moment persoana devine clientul nostru. Ce facem mai departe?
Menținem relația cu clientul nostru. Cum? Prin oferirea unor
servicii excepționale.
Eu și cred că mulți dintre
voi, cei care citiți aceste rânduri, ne plângem adesea de diverse
servicii pe care le oferă companiile. Am fost convinși să
achiziționăm un abonament de telefon iar apoi cei din magazin cu
greu ne mai răspund la solicitări, am cumpărat un aspirator iar
apoi ne dăm seama că procesul prin care poate fi trimis în service
este unul complicat.
Gitomer scrie în Biblia
vânzărilor că un client nemulțumit va vorbi despre această
nemulțumire de 20 de ori mai mult cunoscuților decât va vorbi un
client mulțumit despre experiențele sale. Investim timp, energie,
poate chiar bani să câștigăm un client iar apoi îl pierdem (pe
el și încă anumiți prieteni de-ai lui) pentru că nu am reușit
să păstrăm relația cu el.
Fie că suntem noi cei care
oferă aceste servicii post vânzare, fie că există un departament
specializat care oferă sprijin clienților, partea aceasta de
servicii trebuie să existe și să funcționeze corespunzător.
Sunt mai multe greșeli pe care
le facem în relația cu clienții noștri și despre unele am mai
vorbit:
- Punem pe primul loc profitul nostru, nu dorința de a ajuta
- Ne mulțumim cu un câștig imediat și atât (prima vânzare)
- Nu lucrăm în echipă, vina este mereu pasată de la un departament la altul.
- Nu investim în angajații companiei, nu le recunoaștem meritele
- Nu suntem atenți la ceea ce spune clientul nostru (anticipăm ce vrea să spună acesta fără să ascultăm până la capăt ideea)
- Nu ne informăm despre client și competiție
- Promitem ceea ce nu putem să îndeplinim
Chiar dacă s-a întâmplat să
ne află în una din situațiile de mai sus, nu trebuie să ne
descurajăm ci să facem tot posibilul ca în timp, să eliminăm
toate aceste greșeli. Am mai discutat despre lucrurile bune pe care
le putem face în relația cu posibilul client. Este bine să îl
facem să se simtă important, să stabilim o relație cu el, să
punem întrebările potrivite. Doresc să subliniem astăzi un aspect
dintre aceastea - ascultarea. Câți dintre noi avem mereu răbdare
să ascultăm persoana din fața noastră? Atunci când vorbim cu o
persoană trebuie să ținem cont de următoarele aspecte:
- Nu întrerupeți persoana respectivă. Lasați-o să își ducă ideea până la capăt.
- Ascultați fără să aveți prejudecăți. Este poate provocarea cea mai mare pentru noi toți.
- Ascultați bine ce spune persoana și apoi gândiți-vă la răspuns. Odată rostite cuvintele ele nu mai pot fi retrase. Ele ne pot fi de mare folos sau ne pot încurca mai rău.
- Demonstrați că sunteți implicat în discuție și că ascultați cu adevărat ce vi se spune.
Eu vă mulțumesc că ați avut
răbdare să citiți aceste rânduri și vă îndemn să exersați
chiar astăzi exercițiul ascultării începând cu familia, cu
prietenii, cu clienții dumneavoastră.
Pentru aceia dintre dumneavoastră care în momentul de față sunt în căutarea unei noi oportunități profesionale, mai jos puteți regăsi o scurtă descriere a celor mai recente posturi pe care noi le avem disponibile. Poate pentru dumneavoastră sau pentru unul din prietenii dumneavoastră, unul dintre anunțurile de mai jos reprezintă un prim pas spre o schimbare profesională.
În domeniul ingineriei:
Pentru o fabrică din Sibiu ce se va deschide în curând, pentru departamentul de Dezvoltare, suntem în căutarea unui Dezvoltator Hardware și a unui Inginer Proiectant.
Pentru o fabrică din Sibiu ce produce cabine folosite in constructia autovehiculelor si a utilajelor suntem în căutare de Ingineri proiectanți.
Pentru o companie din domeniul automotive din Baia Mare, suntem în căutarea unui Director Tehnic, care să se alature echipei.
În domeniul vânzărilor:
Pentru orașul Cluj, suntem în căutarea unui Reprezentant de vânzări, o persoană pasionată de acest domeniu care interacționează ușor cu cei din jur și are experiență în vânzarea de servicii.
Dacă sunteți din Sibiu și sunteți o persoană activă și reușiți să legați relații de lungă durată cu clienții dumneavoastră, am fi bucuroși să discutăm mai multe detalii despre un post de Reprezentant de Vânzări pentru Job Connect. Suntem în căutarea unei persoane care să facă serviciul nostru de recrutare mai cunoscut.
Sunteți vorbitor de limbă germană și sunteți obișnuit să o folosiți în contactul telefonic cu potențiali clienți? Căutăm o persoană care să facă Telesales în limba germană și să ne ajute să facem mai vizibil serviciul nostru de recrutare în rândul angajatorilor din Germania.
Alte posturi interesante în domeniul vânzărilor sunt disponibile în mai multe zone din țară (Zonele de Sud, Centru, Nord, Nord-Est). Suntem în căutare de Reprezentanți de vânzări în domeniul electric.
Alte domenii:
Pentru o companie de vânzare de produse online, cu sediul în Germania, suntem în căutare de Specialisti SAP si Dezvoltatori SAP.
Pentru o fabrică ce se va deschide în Sibiu și activează în domeniul automatizărilor suntem în căutarea unui Sef Logistică.
Dacă sunteți o persoană pasionată de cifre și aveți experiență în domeniul financiar și controlling în cadrul unei fabrici, atunci vă invit să lecturați informațiile despre postul de Referent Financiar și Controlling.
Dacă aveți experiență în activitatea de motostivuitorist, aveți cunoștințe de operare calculator și doriți să faceți parte dintr-o echipă în cadrul unei fabrici din Sibiu ce activeaza în domeniul automotive, atunci vă invit să citiți mai multe informații despre postul de Stivuitorist.
Pentru activitate de dactilografiat - transcriere texte după dictare, dorim să intrăm în contact cu buni cunoscători ai limbii germane.
Să ne recitim cu bine si data viitoare!
Să ne recitim cu bine si data viitoare!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu