marți, 21 iulie 2015

Metode și strategii pentru a fi o persoană de succes (2)

Bine v-am găsit!

După cum v-am promis săptămâna trecută astăzi vom continua discuţia despre metodele şi strategiile propuse de Brian Tracy pentru a deveni o persoană de succes.

Voi prezenta în continuare metode şi tehnici care sper că vă vor fi de folos în drumul spre schimbare şi succes.

Formula celor 40 plus

Cu toții știm că pe săptamână petrecem în mod obişnuit 40 de ore la muncă, câte 8 în fiecare zi. Lucrând cele 8 ore pe zi, adică exact numărul de ore care este obligatoriu nu facem altceva decât să supraviețuim. Vom avea bani să ne plătim facturile și probabil ceva în plus dar nu vom înainta niciodată și nici nu vom putea tinde spre succes.
Conform Formulei 40 plus orice oră petrecută în plus la serviciu reprezintă o investiţie în succesul nostru viitor. Fiecare oră petrecută suplimentar ne va aduce beneficii şi ne va ajuta să obţinem mai multe rezultate într-un timp mai scurt.
Haideţi să ne creăm un avantaj şi să încercăm să lucrăm în fiecare zi în plus. Să ne facem un obicei din aceasta. O oră în plus pe zi înseamnă 5 ore în plus pe săptămână. Brian Tracy ne sugerează faptul că mulţi miliardari acordă activităţilor lor între 70 şi 80 ore pe săptămână pentru a-şi construi carierele.

Trebuie să realizăm că toţi oamenii care au succes au lucrat şi lucrează mai mult decât oamenii obişnuiţi. Putem afla foarte simplu acest lucru pentru a ne convinge. Să luăm exemplul unei persoane cu rezultate bune în domeniul în care dorim să ne dezvoltăm, poate fi şeful nostru, poate un profesor sau mentorul nostru şi să urmărim timpul petrecut în fiecare zi la muncă. Probabil vom fi surprinşi de programul său şi în felul acesta vom realiza necesitatea orelor suplimentare.

Lucrează tot timpul cât ești la serviciu

Dacă eşti hotărât să ai un mare succes şi să fii plătit cât mai bine, trebuie să lucrezi tot timpul în care eşti la serviciu.” Brian Tracy

Să ne concentrăm pe rezultate şi să evităm activităţile sociale care ne fac să ne irosim timpul. Să ne organizăm cât mai bine activitatea și să muncim tot timpul cât suntem la serviciu. Să ne străduim să facem cât mai multe în orele pe care le avem la dispoziţie.
Să renunţăm la discuţiile lungi cu colegii şi la irosirea timpului de muncă. Să fim conştienţi că doar prin efort suplimentar vom ajunge la performanţă şi rezultate.
Desigur, este important să fim o persoană agreabilă şi pozitivă dar putem reduce timpul de socializare, iar interacţiunile pot fi plăcute chiar dacă este vorba doar de câteva minute.
Prin munca suplimentară şi prin perseverenţă vom reuşi să ne câştigăm reputaţia în cadrul companiei în care ne desfăşurăm activitatea. Acesta este un scop pe care doar prin efort îl vom putea îndeplini. Practic, reputaţia noastra – că suntem unul dintre cei care muncesc cel mai mult din companie, ne va aduce în atenţia persoanelor care ne pot promova.

Adaugă valoare

La serviciu, în fiecare zi trebuie să căutăm modalităţi de a adăuga valoare şi de a deveni mai indispensabili. De-a lungul carierei noastre, este important să ne concentrăm asupra modalităţilor în care putem oferi valoare pentru şefii noştri, pentru clienţi sau alte persoane din mediul profesional cu un scop predefinit: acela de a avea succes.
Există două mari surse de valoare în lumea muncii. Prima este timpul iar a doua cunoştinţele. Ceea ce trebuie să reţinem este că toţi trebuie să ne concentrăm asupra reducerii intervalului de timp necesar dar să avem aceleaşi rezultate.

Cum putem adăuga valoare muncii noastre folosindu-ne de cea mai importantă măsură a timpului şi anume viteza?

Acţionează prompt şi lucrează în timp real

Amânarea este considerată hoţul timpului dar şi a vieţii. Ceea ce este vital pentru a fi mai bun în ceea ce facem este să ne mişcăm repede. Cu cât ne mişcăm mai repede cu atât învăţăm mai multe şi devenim mai competenţi.
Iar, atunci când este posibil să muncim în timp real, imediat ce apare ceva de făcut. Să acţionăm prompt şi să nu ne irosim timpul printr-o analiză a sarcinii sau prin amânarea ei.
O regulă de bază propusă de Brian Tracy este ca treburile mărunte să fie făcute imediat ce apar. Odată format acest obicei de a acţiona repede ne va aduce o anumită reputaţie în companie şi vom reuşi să devenim persoana căreia i se dau sarcini atunci când cineva are nevoie ca acestea să fie îndeplinite repede. În final, aceste eforturi vor fi apreciate şi vor aduce cu ele noi oportunităţi.

Dezvoltă obiceiuri bune

Este greu să-ţi formezi obiceiuri bune, dar să trăeşti cu acestea. Pe de altă parte, deprinderile proaste se formează uşor, dar trăieşti greu cu ele.” (Ed Foreman)

Unul din obiceiurile bune care ne va ajuta cu siguranţă în atingerea obiectivelor este să ne trezim mai devreme. Să ne trezim, să ne activăm prin mişcare şi să ne planificăm activităţile zilei respective pe hârtie. Poate fi greu, dar odată repetat se va transforma într-o obişnuinţă pe care o vom face natural şi cu uşurinţă. Cum putem face?
Să ne stabilim o oră de trezire. Dacă în mod obişnuit ne trezeam la ora 7.00 pentru a ajunge la muncă la 8.00, putem să ne stabilim ora mai devreme la 6.00 sau 6.30 pentru a ne activa şi a ne planifica ziua. În felul acesta vom putea ajunge la muncă în timp util sau chiar mai repede. Lucru care ne va oferi un avantaj în timp.

Un alt obicei important este acela de a ne începe ziua cu activitatea cea mai importantă a zilei. Să ne stabilim sarcinile după importanţă şi prioritate.
Este demonstrat că prima perioadă a zilei suntem implicaţi şi reuşim să oferim un randament mai bun. De aceea este important să ne începem ziua cu sarcina cea mai importantă. În felul acesta, vom reuşi să fim mai productivi şi să rămânem în acţiune cât mai mult timp.
Să realizăm că fiecare minut contează. Astfel, vom reuşi să ne disciplinăm şi să ne concentrăm pentru a ne folosi orele de lucru cât mai util.
Un alt lucru util este să ne stabilim pauzele de cafea sau de prânz atunci când considerăm că ni se potrivesc cel mai bine. Acest aspect ne va ajuta să finalizăm sarcinile la timp şi să nu amânăm rezolvarea lor.

Acţionează exact acolo unde te afli!

Cele mai mari oportunităţi se află sub picioarele noastre. Oportunităţile le găsim exact unde ne aflăm noi şi anume în experienţa, talentele şi abilităţile noastre actuale. (Russell Conwell – Pământul Diamantelor, 1986)

Theodore Roosvelt afirmă : „Fă ce poţi, cu ce ai, exact unde te afli.”

E important să ne concentrăm asupra momentului actual şi a situaţiei curente. Nu trebuie să ne aşteptăm ca lucrurile să fie numai bune ci trebuie să fim noi cei care le fac potrivite. Deci, să fim proactivi şi nu reactivi! Să fim persoanele care profită de oportunităţi şi dacă ele întârzie să apară să fim noi cei care le creează prin efort şi muncă.

Fă-te indispensabil

Poate aţi auzit şi voi zicala printre cunoştintele voastre din mediul profesional: Nimeni nu este de neînlocuit! Ei bine, Brian Tracy ne propune să facem exact contrariul. Să încercăm să fim indispensabili pe poziţia noastră în companie. Să ne dorim şi să realizăm sarcinile care ne revin cu dăruire şi profesionalism.

Să încercăm să ne gândim la nevoile celorlalţi şi la cum putem să facem pentru a-i servi cât mai bine. Cu ce ne putem ajuta echipa pentru a-şi îndeplini targetul zilnic/periodic? Ce sarcini putem prelua pentru a ne realiza targetul şi pentru a-i elibera pe ceilalţi? De exemplu, Team Leader-ul nostru are un program foarte încărcat şi nu reuşeşte să răspundă emailurilor. Sau este necesar un raport care am putea şi noi să îl redactăm pentru a-i permite acestuia să realizeze alte activităţi care ar ajuta echipa şi implicit pe noi să ne încheiem o zi de muncă cu succes.

Activitatea noastră va fi cu siguranţă observată şi apreciată în cadrul companiei şi în final vom reuşi să culegem roadele semănate prin munca noastră.

Trebuie să ne îmbunătăţim continuu cunoştinţele pentru ca valoarea lucrurilor pe care le facem să devină din ce în ce mai mare. Nu contează orele pe care le lucrăm atât de mult, cât valoarea a ceea ce producem în intervalul respectiv.


Până săptămâna viitoare vă doresc numai gânduri bune şi voinţă de schimbare!


Pentru aceia dintre dumneavoastră care în momentul de față sunt în căutarea unei noi oportunități profesionale, mai jos puteți regăsi o scurtă descriere a celor mai recente posturi pe care noi le avem disponibile. Poate pentru dumneavoastră sau pentru unul din prietenii dumneavoastră, unul dintre anunțurile de mai jos reprezintă un prim pas spre o schimbare profesională.


În domeniul ingineriei:

Pentru o fabrică din Sibiu ce se va deschide în curând, pentru departamentul de Dezvoltare, suntem în căutarea unui Dezvoltator Hardware și a unui Inginer Proiectant

Pentru o fabrică din Sibiu ce produce cabine folosite in constructia autovehiculelor si a utilajelor suntem în căutare de Ingineri proiectanți

Pentru o companie din domeniul automotive din Baia Mare, suntem în căutarea unui Director Tehnic, care să se alature echipei.



În domeniul vânzărilor:


Pentru orașul Cluj, suntem în căutarea unui Reprezentant de vânzări, o persoană pasionată de acest domeniu care interacționează ușor cu cei din jur și are experiență în vânzarea de servicii.

Dacă sunteți din Sibiu și sunteți o persoană activă și reușiți să legați relații de lungă durată cu clienții dumneavoastră, am fi bucuroși să discutăm mai multe detalii despre un post de Reprezentant de Vânzări pentru Job Connect. Suntem în căutarea unei persoane care să facă serviciul nostru de recrutare mai cunoscut.

Sunteți vorbitor de limbă germană și sunteți obișnuit să o folosiți în contactul telefonic cu potențiali clienți? Căutăm o persoană care să facă Telesales în limba germană și să ne ajute să facem mai vizibil serviciul nostru de recrutare în rândul angajatorilor din Germania.

Alte posturi interesante în domeniul vânzărilor sunt disponibile în mai multe zone din țară (Zonele de Sud, Centru, Nord, Nord-Est). Suntem în căutare de Reprezentanți de vânzări în domeniul electric

Alte domenii:

Pentru o companie cu experienta in domeniul investițiilor si dezvoltării imobiliare suntem în cătarea unui Personal Assistant
Pentru o companie cu experienta in domeniul investițiilor si dezvoltării imobiliare suntem în cătarea unui Responsabil Marketing
Pentru o companie de vânzare de produse online, cu sediul în Germania, suntem în căutare de Specialisti SAP si Dezvoltatori SAP.

Dacă aveți experiență în activitatea de motostivuitorist, aveți cunoștințe de operare calculator și doriți să faceți parte dintr-o echipă în cadrul unei fabrici din Sibiu ce activeaza în domeniul automotive, atunci vă invit să citiți mai multe informații despre postul de Stivuitorist

Pentru activitate de dactilografiat - transcriere texte după dictare, dorim să intrăm în contact cu buni cunoscători ai limbii germane. 
Domeniul Financiar:
Dacă sunteți o persoană pasionată de cifre și aveți experiență în domeniul financiar și controlling în cadrul unei fabrici, atunci vă invit să lecturați informațiile despre postul de Referent Financiar și Controlling
Pentru o companie cu experienta in domeniul investițiilor si dezvoltării imobiliare suntem în cătarea unui Director Financiar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu