Bine v-am regasit la o
noua intalnire cu Frank Bettger si cartea sa “Cum am devenit expert
in vanzari. De la esec la succes”. In capitolul despre care urmeaza
sa discutam astazi ne este expusa, sub forma de revelatie, importanta
intrebarii “De ce?”.
Desi
de-a lungul dezvoltarii noastre suntem invatati sa nu intrebam „De
ce?”, pentru ca ar fi nepoliticos, trebuie sa ne obisnuim sa
folosim aceasta interogatie ca pe un instrument foarte puternic in
demesrul nostru de vanzari. Daca il intrebi pe un om „De ce?” nu
vrea sa cumpere ceea ce tu vinzi, acesta iti va raspunde cu un motiv.
Apoi il intrebi, din nou, acelasi lucru. Va aduce un alt
contra-argument si acest dialog va continua pana cand potentialul
client isi va epuiza toate motivele, toate indoielile. Apoi, se va
convinge singur ca de fapt are nevoie de respectivul produs, sau
serviciu si ca nu exista nici un motiv pentru a nu-l cumpara.
Aceasta
este forta intrebarii „De ce?”. Este evident faptul ca nu putem
sa intrebam doar in acesta forma si sa insistam pana la infinit cu
aceasta interogatie. In anumite cazuri, vom fi nevoiti sa adaptam
aceasta intrebare, sa o „impachetam” in alta forma cu ajutorul
altor cuvinte, insa ideea trebuie sa ramana aceeasi; trebuie sa aflam
ce anume il impiedica pe potentialul client sa faca afaceri cu noi.
Acum eu va voi intreba pe
dumneavoastra: De ce nu lasati un comentariu mai jos? De ce nu va
faceti cunoscuta parerea despre Frank Bettger, despre vanzari, despre
Job Connect?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu