marți, 5 august 2014

Factorul “UAU” - Foloseste-l pentru a pune mana pe marea vanzare!

Cu siguranta va intrebati, cu totii, care este “factorul <UAU>”! Ei bine, Jeffrey Gitomer foloseste acest termen pentru a defini priceperea unuia de a fi diferit fata de restul. Abilitatea de a iesi din tipar si de a impresiona in mod placut pe cineva, astfel incat, daca este o intalnire de vanzari, la finalul ei sa ai si siguranta unei afaceri incheiate cu succes.
Si, pentru a exemplifica acest lucru, Gitomer ne povesteste experienta pe care el a avut-o in momentul in care lucra la publicarea cartii pe care noi o parcurgem in prezent, “Biblia Vanzarilor”.
Evident, nu o sa va rapesc din placerea de a savura personal intamplarea povestita de Gitomer, insa as dori sa sumarizez etapele principale pe care el le-a urmat:
  • Pregatirea riguroasa a primei intalniri – prezentare cu efect, scurta si concisa, care sa trezeasca interesul ascultatorilor de a afla mai mult;
  • Alegerea publicului – tinta – la cine doresti sa ajunga mesajul tau? Care sunt clientii catre care ai dori sa vinzi?
  • Contactarea directa a oamenilor pe care i-ai tintit ca fiind potentiali clienti – chiar daca, in acest scop, este necesar sa dai mai multe telefoane pentru a obtine numarul direct al omului tau;
  • Obtinerea unei intrevederi de 5 minute – sa nu uitam sa utilizam toate tehnicile si principiile invatate pana acum, dintre care, una dintre cele mai importante tehnici este Umorul;

Acestea fiind spuse, cred ca esti pregatit sa “iesi in lume” si sa inchei cu succes prima vanzare!
Eu iti urez succes si te astept saptamana viitoare, la o noua discutie de vanzari!

Pe curand!


Ioana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu