marți, 29 iulie 2014

Foloseste umorul pentru a face vanzari

Bun gasit la o noua discutie de vanzari!
In capitolul de astazi, Jeffrey Gitomer ne recomanda sa folosim umorul in interactiunile noastre cu clientii si potentialii clienti, iar acest lucru ne va aduce cu siguranta vanzarea mult dorita!
Umorul este una dintre cele mai importante metode de comunicare necesare pentru a stapani procesul de vanzare” (Jeffrey Gitomer)
Umorul este, in general, o unealta foarte puternica ce face oamenii sa se apropie, indeparteaza bariere si te poate scoate cu usurinta din situatii stanjenitoare, asadar, de ce sa nu il folosesti si pentru a-ti creste rata de succes in vanzari?
Sunt insa, cateva reguli, sau sugestii, mai bine spus, de care ar trebui sa tinem seama in cadrul unei intalniri cu un client sau potential client, in care dorim sa folosim umorul. De exemplu, este foarte oportun sa folosesti umorul in faza de inceput a unei conversatii, pentru a crea o atmosfera placuta si relaxata. Si, pentru ca in primele minute ale intalnirii inca nu iti cunosti foarte bine interlocutorul, este important sa nu faci glume rasiale sau pe socoteala altcuiva, fiindca se pot cu usurinta intoarce impotriva ta.
Asculta inainte sa faci o gluma si, cel mai bine, foloseste-te de experientele tale haioase pentru a face glume. Poti, de exemplu, sa iti tii un caiet in care sa notezi experientele amuzante prin care treci si astfel sa poti apela la ele atunci cand este cazul.
Adapteaza, sincronizeaza si fii pe faza! Foloseste umor cu bun simt si fii mereu receptiv la feedback-ul pe care il primesti. Nu uita, glumele te pot face sa ajungi rapid la incheierea unei vanzari, insa, o gluma nepotrivita, te poate la fel de bine, indeparta de obiectivul propus.
Asadar, succes si ganduri vesele!

Cu drag,

Ioana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu