marți, 25 iunie 2013

Impreuna, putem schimba lumea!

Voi incepe articolul de astazi cu exact mica povestioara a lui Maxwell:

Am auzit o poveste adorabila despre un baietel de zece ani care vindea creioane din usa-n usa in cartierul sau. La un moment dat, un om, preocupat de activitatea lui, l-a intrebat de ce vinde creioane, iar baietelul a raspuns: “Vreau sa strang sase milioane de dolari, ca sa construiesc un spital nou in oras.” Uimit, omul a exclamat: “Pai, asta-i o treaba destul de grea pentru un baietel, nu crezi?” “Nu”, a raspuns baietelul de zece ani, care avea visuri mari. “Am un prieten care ma ajuta.”

Auzim aceste cuvinte pretutindeni in jurul nostru - in cantece, poezii, carti motivationale, carti de psihologie. Toti cei care fac aceste afirmatii recunosc ca au depus mult efort si multa sudoare a curs pe fruntile lor, pana cand s-a vazut o schimbare, insa, cu ajutorul celor din jur, si a lui Dumnezeu, au reusit ceea ce si-au propus.
Chiar inainte de a scrie articolul de astazi, am scris un anunt de recrutare. Cautam o persoana care sa faca vanzari (Cunoasteti pe cineva? :> ). O persoana care sa fie pasionata sa faca vanzari. O persoana care poate sa treaca peste raspunsurile de “nu” si le transforma in “da”. O persoana care crede cu adevarat in scopul sau final. O persoana determinata sa “vanda” creioanele pe care le are pentru a strange cei sase milioane de dolari pentru ca visul sau sa devina realitate: construirea unui nou spital in orasul sau!
Am citit de putin timp despre o lectie de solidaritate si imi pare extrem de rau ca trebuie sa trecem prin astfel de catastrofe, pentru a primi o lectie. Ma refer aici la dezastrul intamplat in Muntenegru.
1om + 1om + 1 om + … + n oameni → salvarea unor vieti importante.

Schimbarea incepe cu mine si cu tine. In primul rand.

Scriind acest articol, m-am gandit la un clip menit sa determine acel “click” in fiecare din noi. Mie acest video mi-a transmis mesajul: “Eu sunt cel care poate face primul pas pentru schimbare!”

Tu ce crezi despre acest video?
Astept parerea ta mai jos, in sectiunea de comentarii :)


Enjoy acest haios filmulet!


Un comentariu:

  1. Ganduri bune si zile vesele!
    Sigur ca acest articol este foarte profund si filmuletul il face sa fie si vesel! E nevoie de ceea ce oamenii evita sa castige in fiecare zi: curajul de a actiona! De multe ori, pot sa vad tristete sau nemultumire si prea putin curaj.
    Cred ca face parte din retetele folosite de oamenii de succes: fa ceea ce iti place, lupta pentru scopurile tale si distreaza-te!
    Marian

    RăspundețiȘtergere