marți, 4 martie 2014

Primul pas – sau, URMEAZA-TI VISUL!

Bine te-am regasit, prieten drag!
Dupa o scurta perioada de pauza, am revenit cu o carte noua, subiecte si idei noi, pe care astept cu nerabdare sa le impartasesc cu voi!

Am ales ca urmatoarea carte din care voi scrie sa fie una interesanta pentru toata lumea, indiferent de varsta, de domeniul in care lucreaza, de interesele pe care le are sau de educatie. Asta pentru ca este o carte de vanzari!
Cu totii ne dorim sa castigam, sa avem succes si cred ca, indiferent de activitate, cu totii vindem idei, servicii, produse.
Va propun, astfel, sa facem o incursiune in cartea lui Allan Pease, care a reusit sa imi capteze atentia, spunandu-mi ca “Intrebarile sunt de fapt raspunsuri”, mai ales ca, fie vorba intre noi, eu am o gramaaada de intrebari! :)

Primul capitol ne vorbeste despre cum sa fim consecventi, perseverenti si sa NE URMAM VISUL! Allan Pease a descoperit, la 11 ani, secretul legii consecventei, pe care a auzit-o de la “seful cercetasilor, un om batran si intelept”.
“Succesul este un joc – cu cat joci de mai multe ori, cu atat castigi de mai multe ori. Si cu cat castigi de mai multe ori, cu atat vei juca mai bine.”

Pe scurt, regula de baza si cea mai importanta este sa lucrezi la reteaua ta de cunostinte. Sa vorbesti tuturor despre ideile tale, despre afacerea ta, despre visele tale, despre obiectivele pe care vrei sa la implinesti. “Spune continuu povestea ta!”
Apoi, foloseste legea probabilitatii: “Asta inseamna ca daca vei face acelasi lucru, in acelasi fel, de mai multe ori, in aceleasi circumstante, vei avea un set de rezultate care vor ramane totdeauna constante.”

Ca sa ofer un exemplu, ma voi ajuta de paragraful din carte, care m-a ajutat si pe mine sa inteleg aceasta schema:

Media intr-o Retea de Vanzari directe este
10:6:3:1
Din fiecare 10 clienti probabili care ti-au ascultat prezentarea, 6 au fost interesati de ea si au spus ca vor intra in afacere. Jumatate din acestia au intrat intr-adevar, iar dintre cei trei, unul a avut succes, unul s-a pierdut pe drum, iar altul a continuat doar sa cumpere produse. Deci, la fiecare 10 prezentari ale planului, vei obtine un distribuitor productiv pe termen lung.

Asadar, dragi prieteni, vorbiti despre visul vostru! Vorbiti despre afacerea voastra, despre plan! Afla care este media ta proptie de vanzari si imbunatateste-o!

Povesteste-mi despre planul tau! Cu siguranta te pot ajuta!


Ioana


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu