marți, 8 octombrie 2013

Ce bine ca e luni!

 „Ce afirmatie ciudata!” am gandit in sinea mea, la prima vedere a acestui titlu de capitol. De ce s-ar bucura cineva ca a venit ziua de luni? Ca ne trezim de dimineata sa mergem la munca? Ca ne despartim de un weekend petrecut in sanul familiei, facand lucrurile pe care le-am amanat toata saptamana?
Citind toate argumentele aduse de Maxwell in cadrul acestui capitol, care vin sa sustina ideea conform careia trebuie sa ne bucuram de venirea zilei de luni, pur si simplu, mintea mea a inceput sa gaseasca si alte beneficii ale zilei de luni, pe care Maxwell a omis sa le aminteasca in capitol.
Ma gandeam ca, foarte multe trairi ale noastre pleaca de la nivel mental. Da, si eu gaseam ziua de luni ca fiind mohorata, plictisitoare si deloc binevenita, dupa un weekend petrecut cu familia, cu oamenii dragi, cu activitati placute sufletului meu.
Insa, eu cred ca aceste sentimente negative pleaca tocmai de la preconceptia aceasta pe care o avem cu totii referitor la ziua de luni. De ce sa nu ne facem viata mai usoara, acceptand ziua de luni ca pe una obisnuita? De ce sa nu o vedem ca pe un nou inceput? - Oricum, afirmatii precum: „De luni voi tine dieta!”, „De luni voi incepe sa invat limba germana!”, „De luni voi merge regulat la sala!. „De luni...” le utilizam foarte des, iar ele marcheaza, de fapt, un nou inceput.

Numai in dimineata zilei de luni ma pot ridica in picioare, sa spun: <<Pana acum, n-am facut nicio greseala saptamana asta!>>” (J. Maxwell)

In zilele de luni ne putem face planuri pentru urmatoarea saptamana, sa ne stabilim scopuri noi, obiective, visuri. Sa incepem sa facem lucruri pe care le-am tot amanat.
De LUNI, pot sa fac asta!

Va doresc o saptamana minunata, plina de impliniri!




Ioana Hodos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu