miercuri, 23 octombrie 2013

Orice-ar fi cantati sub dus!

Cantati vreodata sub dus?
E o intrebare pe care o adreseaza Maxwell in inceputul acestui capitol... ma gandeam ca eu, de multe ori ma surprind fredonand cate o melodie...asta se intampla cand sunt foarte fericita, energica sau am o stare de spirit revigoranta.
Sugestia lui Maxwell este sa inversam, de fapt, rolurile: adica sa nu cantam pentru ca suntem fericiti, ci sa devenim fericiti deoarece cantam sub dus. Haideti sa ne construim lumea asa cum ne dorim!
Ati vazut vreodata o persoana care, intrand intr-o incapere plina de oameni, reuseste, in numai cateva clipe, sa schimbe total atmosfera?” (Maxwell)
Ei bine, raspunsul meu la aceasta intrebare este DA! Da, am vazut! Mereu am admirat aceste persoane, mereu le-am respectat pentru aceasta abilitate a lor si i-am invidiat putin; ii observam cu atentie si incercam sa le descifrez si sa le “fur” secretele.
Caracteristicile acestor oameni sunt rezumate in acest capitol al lui Maxwell si va invit sa le citim impreuna si sa reflectam la ele. Oare ce putem face pentru a deveni o astfel de persoana. Bineinteles, pentru ca orice lucru incepe cu o vointa puternica de a face lucrul respectiv, trebuie sa va intreb: Tu iti doresti sa devii o persoana...carismatica? Eu una, cu siguranta ca imi doresc!

Haideti sa vedem impreuna care sunt elementele caracteristice ale unei astfel de persoane:

  1. intampina fiecare zi cu bucurie si optimism;
  2. vietile lor senine ii atrag pe oameni ca un magnet;
  3. sunt mereu pusi pe treaba, spre deosebire de cei nehotarati;
  4. cand vor sa realizeze ceva la care tin cu adevarat, nu asteapta sa aiba, mai intai, circumstante favorabile;
  5. ridica moralul oamenilor din jur;
  6. muncesc si nu-si pierd timpul cu grijile, cum fac altii;
  7. descopera mereu un potential mai mare in vietile lor;
  8. infaptuiesc lucruri si nu asteapta sa le infaptuiasca altii in locul lor;
  9. cand au indoieli si se simt descurajati, isi schimba mentalitatea si devin optimisti;
  10. sunt “norocosi”, fiind mereu in varf.

Analizati-va situatia! Unde va aflati in momentul de fata? Sunteti descurajat, va apasa problemele? Atunci e timpul sa va indreptati catre dus...si sa incepeti sa cantati!

Va doresc mult succes!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu