Cu siguranta va intrebati, cu
totii, care este “factorul <UAU>”! Ei bine, Jeffrey Gitomer
foloseste acest termen pentru a defini priceperea unuia de a fi
diferit fata de restul. Abilitatea de a iesi din tipar si de a
impresiona in mod placut pe cineva, astfel incat, daca este o
intalnire de vanzari, la finalul ei sa ai si siguranta unei afaceri
incheiate cu succes.
Si, pentru a exemplifica acest
lucru, Gitomer ne povesteste experienta pe care el a avut-o in
momentul in care lucra la publicarea cartii pe care noi o parcurgem
in prezent, “Biblia Vanzarilor”.
Evident,
nu o sa va rapesc din placerea de a savura personal intamplarea
povestita de Gitomer, insa as dori sa sumarizez etapele principale pe
care el le-a urmat:
- Pregatirea riguroasa a primei intalniri – prezentare cu efect, scurta si concisa, care sa trezeasca interesul ascultatorilor de a afla mai mult;
- Alegerea publicului – tinta – la cine doresti sa ajunga mesajul tau? Care sunt clientii catre care ai dori sa vinzi?
- Contactarea directa a oamenilor pe care i-ai tintit ca fiind potentiali clienti – chiar daca, in acest scop, este necesar sa dai mai multe telefoane pentru a obtine numarul direct al omului tau;
- Obtinerea unei intrevederi de 5 minute – sa nu uitam sa utilizam toate tehnicile si principiile invatate pana acum, dintre care, una dintre cele mai importante tehnici este Umorul;
Acestea fiind spuse, cred ca
esti pregatit sa “iesi in lume” si sa inchei cu succes
prima vanzare!
Eu iti urez succes si te astept
saptamana viitoare, la o noua discutie de vanzari!
Pe curand!
Ioana
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu